Veelgestelde vragen

Wij hebben contracten met alle Nederlandse zorgverzekeraars met betrekking tot de basisverzekering.

Ook met een Europese zorgverzekering kunt u bij ons terecht. Echter hebben wij alleen contracten met alle Nederlandse zorgverzekeraars, waardoor het proces iets anders gaat. U dient zelf de factuur te voldoen, waarna u deze zelf kunt declareren bij uw zorgverzekeraar.

Alles wat vanuit de basisverzekering vergoed wordt, declareren wij voor u bij uw zorgverzekeraar. Hierbij dient u wel rekening te houden met uw eigen risico of eigen bijdrage. Alles vanuit de aanvullende verzekering, dient u zelf te voldoen. Waarna u de factuur zelf kunt declareren bij de zorgverzekeraar.

Deze is, afhankelijk van uw zorgverzekering, meestal een jaar geldig. Er zijn echter uitzonderingen. Hiervoor dient u contact op te nemen met uw zorgverzekeraar.

Nee, alleen wanneer uw medische indicatie gewijzigd is of als u overgestapt bent van verzekeraar.

U hoeft niets te doen. U heeft een kopie ontvangen vanuit de zorgverzekeraar om u op de hoogte te houden. Wij hebben de brief ook ontvangen en zullen dit verder afhandelen.

Dit is afhankelijk van uw zorgverzekeraar. Hiervoor dient u uw polisvoorwaarden te raadplegen. Wanneer u het hulpmiddel eerder nodig heeft, dan dat de termijn verstreken is, dienen wij dit eerst aan te vragen.